5 to go merge în Bulgaria. Plan ambițios de extindere a francizei

Brandul românesc 5 to go anunță extinderea puternică pe piața din Bulgaria și setează ca obiectiv să ajungă la peste 150 de locații deschise în următorii 3-4 ani. În România, brandul a deschis 650 de locații în ultimii 10 ani.

După primele teste de piață în Bulgaria, prin deschiderea a două locații la Ruse, 5 to go urmărește deschiderea de noi cafenele, începând din Sofia. În paralel, businessul de retail a fost demarat de 5 to go în luna mai 2025, prin colaborarea cu lanțul de magazine Minimart.

Meniul simplificat va cuprinde cinci prețuri fixe: 1, 1.5, 2, 2.5 și 3 euro. Designul spațiilor va fi disponibil în două variante, design 2.0 și 3.0, focusul fiind pe locații cu suprafețe între 20 și 30 metri pătrați.

Contractul cu francizații va fi valabil pe o perioadă de 7 ani, cu 4% royalty, 1,5% marketing fee și o taxă inițială de 4.500 de euro. Costul estimat pentru o locație „la cheie” variază între 18.000 și 25.000 de euro, incluzând echipamentele, autorizațiile, marfa inițială și amenajările, în funcție de suprafața spațiului.

Articolul 5 to go merge în Bulgaria. Plan ambițios de extindere a francizei a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business