8 din 10 români au mers la mall în intervalul 20-31 decembrie 2023, iar timpul petrecut în magazine a crescut de la 2 ore în 2022 la 3 ore în 2023, arată o analiză Brand Management.
Astfel, traficul în mall-uri a crescut cu 17,3% în decembrie 2023, comparativ cu anul trecut. Acest lucru se datorează, în principal, faptului că anul acesta românii nu s-au mai concentrat pe a pleca în vacanțe.
În ceea ce privește categoriile de produse cumpărate, cele mai populare au fost hainele (35%), bijuteriile și parfumurile (25%) și jucăriile (25%). A crescut puternic interesul pentru produsele electronice și electrocasnice (15%).
Studiul a constatat că bărbații au cumpărat mai multe cadouri, în timp ce femeile au petrecut mai mult timp în mall. În luna decembrie 2023 bărbații au cheltuit, în medie, 362 lei față de 330 lei, cât cheltuie femeile.
CITEȘTE ȘI: Cum arată primul mall din Târgoviște
Articolul 8 din 10 români au mers la mall în intervalul 20-31 decembrie 2023 a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business