Destinația turistică România își consolidează prezența în Regatul Unit prin participarea la World Travel Market Londra și campania OOH de promovare pe autobuzele din principalele orașe britanice

Ministerul Economiei,Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinație turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internațional de turism „World Travel Market” (WTM) și printr-o campanie outdoor (OOH) desfășurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. Aceste inițiative se desfășoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, și sunt […]

Articolul Destinația turistică România își consolidează prezența în Regatul Unit prin participarea la World Travel Market Londra și campania OOH de promovare pe autobuzele din principalele orașe britanice a fost publicat prima dată în Curierul National.

Experţii avertizează asupra riscurilor pentru sănătatea mintală după creşterea consumului de ciuperci magice

Popularitatea ciupercilor magice creşte rapid, provocând o „renaştere psihedelică” pe măsură ce oamenii devin mai interesaţi de beneficiile lor...