În 8 luni de la lansare, Salt Bank a atras peste 330.000 de clienti. Peste jumatate dintre acestia (53%) provin din orasele mari ale tarii, aproape 3 din 10 au venituri medii pe gospodarie mai mari de 15.000 lei si folosesc aplicația preponderent pentru plati la supermarketuri, restaurante sau calatorii.
Interesant este că 74% dintre clientii Salt Bank au studii superioare, cu 12 procente in plus fata de media de 62% a populatiei bancarizate din Romania cu varste cuprinse intre 18-55 de ani. Mai mult, 15% dintre clientii Salt Bank sunt manageri ce coordoneaza echipe de minim 6 persoane.
In medie, clientii si-au alimentat (top-up) conturile cu o medie de 1,008 lei. Tranzactiile la supermarket domina topul platilor facute de clientii Salt cu cardul, de 4 ori mai mult decat tranzactiile la restaurante si fast-food-uri, care ocupa locul al doilea in clasament.
Alte tranzactii predominante in topul platilor cu cardul au fost pentru pentru articole vestimentare sau calatorii. Cea mai scumpa vacanta platita cu cardul Salt a fost de 13.697 de dolari. Ziua de vineri, in intervalul orar 18:00 – 19:00 este cea mai aglomerata perioada de tranzactii prin Salt Bank.
Valoarea tranzactiilor in covrigarii este cu 59% mai mare decat valoarea cheltuita de clienti in librarii, dar valoarea cheltuita in librarii a crescut de 2,3 ori in luna noiembrie fata de luna august. In luna noiembrie, numarul de cumparaturi la benzinarii a fost cu 25% mai mare, comparativ cu numarul de calatorii cu transportul in comun.
CITEȘTE ȘI: Revolut depășește primul milion de utilizatori în România
Articolul Peste 330.000 de conturi deschise la Salt Bank în opt luni de la lansare a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business