Carrefour lansează pe 7 februarie o serie de reduceri între 5% și 25% pentru 1.500 de produse. Acest prim val din 2025 face parte dintr-un program amplu de reduceri pe termen lung introdus de retailer anul trecut.
Campania, care se va încheia la 31 martie, acoperă între 600 și 1.500 de produse în hipermarketuri și între 250 și 800 de produse în magazinele de tip supermarket din categoriile produsele congelate, articolele de băcănie, lactate, brânzeturi, cosmeticele, produse pentru întreținerea casei și băuturi.
Carrefour a implementat în 2024 mai multe campanii speciale precum „Minus la sută”, reduceri de 10-20% la 1.700 de produse, pe termen lung, o campanie aniversară cu vouchere de 30% reducere pentru branduri românești și bonul de weekend cu reduceri de 20% pe categorii și 30% pe branduri.
CITEȘTE ȘI: Carrefour îți dă de 10 ori diferența
Articolul Carrefour reduce prețurile a până la 1.500 de produse începând cu data de 7 februarie a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business