Venituri suplimentare pentru comercianții români – Danubius Exim și Footprints AI transformă bonurile fiscale în câștiguri suplimentare

Danubius Exim, lider în soluții fiscale de peste 30 de ani, și Footprints AI, companie românească de tehnologie ce produce și comercializează una dintre cele mai avansate platforme de retail media și retail data insights din lume, operând și cea mai extinsă rețea de retail media din România și din Europa Centrală și de Est, democratizează accesul la retail media pentru micii comercianți, printr-un model inovator de generare de venituri suplimentare. Prin BlueCash-50, primul dispozitiv fiscal și comercial all-in-one din România, comercianții pot monetiza tranzacțiile cu cardul și pot vinde spațiu publicitar la punctul de vânzare, transformând fiecare bon fiscal într-o oportunitate de venit pasiv, lună de lună.

Parteneriatul dintre cele două companii extinde accesul la retail media, o strategie folosită până acum doar de marile lanțuri de retail, fără nicio investiție adițională. Prin intermediul ecranului dispozitivului fiscal BlueCash-50, comercianții pot afișa reclame targetate, oferind brandurilor un canal eficient de promovare direct la punctul de vânzare, în schimbul unor comisioane oferite pentru fiecare afișare. Mai mult decât atât, acest parteneriat stimulează și creșterea utilizării plăților digitale, consolidând trecerea către un comerț fluid, modern și sigur. Reclamele sunt disponibile exclusiv în momentul plăților cu cardul bancar sau telefonul, tranzacțiile cashless devenind astfel reale surse de câștig suplimentar pentru comercianți.

Comerțul modern nu înseamnă doar vânzare, ci și inovație continuă. În era digitalizării, comercianții trebuie nu doar să se adapteze, ci să fie parte din schimbare. Prin parteneriatul cu Footprints AI, redefinim statutul și impactul comercianților din România, oferindu-le acces la oportunități de venituri suplimentare și la tehnologii avansate de retail media și nu numai. Pentru prima dată, IMM-urile din țară pot accesa industria de retail media, iar fiecare bon fiscal este acum mai mult decât o simplă tranzacție – este o resursă valoroasă de venit care sprijină dezvoltarea afacerilor locale. Aceasta nu este doar o evoluție a pieței, ci un pas real spre viitorul digital și prosper al comerțului românesc”, declară Velin Ganev, CEO Danubius Exim.

Venituri suplimentare prin retail media, cu fiecare bon fiscal încasat prin BlueCash-50

BlueCash 50 a redefinit deja conformitatea fiscală și procesarea plăților pentru afacerile din România. Dacă până acum echipamentul fiscal era doar locul unde se finaliza o tranzacție, parteneriatul dintre Danubius Exim și Footprints AI îl transformă într-un canal de publicitate profitabil. Soluția inovatoare monetizează activitatea fiscală și comercială, fiecare tranzacție cu cardul devenind o oportunitate de publicitate și generare de venit pasiv dintr-o activitate obișnuită. Comercianții trebuie doar să se înscrie în program, iar veniturile suplimentare se generează automat, fără nici o investiție suplimentară.

Ce au de făcut comercianții pentru a accesa retail media:

  • Comercianții activează serviciul retail media pe dispozitivele BlueCash-50: procesul este gratuit, nu necesită infrastructură nouă.
  • În timpul fiecărei tranzacții, dispozitivul afișează reclame pe ecranul POS-ului, relevante pentru clienții finali.
  • Fiecare afișare generează venituri directe pentru comerciant, sub formă de comision.

Acest model este simplu, eficient și complet pasiv, permițând comercianților să monetizeze fiecare interacțiune cu clienții.

„Parteneriatul cu Danubius, început la finalul lui 2023, intră acum într-o nouă etapă, reflectând progresul și impactul pe care tehnologia Footprints AI le aduce în retailul fizic din România. Prin integrarea soluțiilor noastre cu POS-urile inteligente Danubius, reușim să democratizăm accesul la retail media, oferind IMM-urilor oportunitatea de a transforma fiecare punct de vânzare într-un canal media inovator și profitabil. Această etapă extinsă a parteneriatului deschide noi oportunități comercianților de la mic la mare, permițându-le să genereze venituri suplimentare și să se conecteze cu brandurile într-un mod personalizat și eficient. Este încă un pas important în misiunea noastră de a crea un ecosistem național dinamic, care să susțină atât comercianții, cât și brandurile în dezvoltarea lor continuă, spune Dan Marc, CEO și cofondator Footprints AI.

BlueCash 50, dispozitivul care schimbă regulile jocului în comerțul românesc

Lansat de Danubius Exim, BlueCash 50 este primul dispozitiv fiscal care include o casă de marcat fiscală, un POS bancar și un canal digital de retail media într-o soluție all-in-one pentru comercianții din România. Prin această inovație, comercianții nu doar că pot accepta plăți moderne și fiscaliza rapid tranzacțiile, dar au acces și la o suită de aplicații personalizate pentru creșterea afacerilor sau generarea venituri suplimentare fără efort.

BlueCash înseamnă:

  • Un singur echipament, multiple funcționalități – elimină necesitatea utilizării mai multor dispozitive comerciale;
  • Integrare cu ANAF pentru fiscalizare în timp real – asigură conformitatea totală cu legislația în vigoare;
  • Plăți rapide și sigure – datorită serviciului de plăți DatecsPay, dispozitivul funcționează și ca POS bancar, acceptând toate metodele moderne de plată și permițând încasarea directă în contul comerciantului deschis la orice bancă din România;
  • Monetizare automată – fără costuri suplimentare sau investiții, fiecare comerciant poate transforma punctul de vânzare într-o sursă de venit suplimentar.

Acest mix de fiscalitate, digitalizare și retail media poziționează BlueCash 50 drept cea mai avansată soluție fiscală de pe piața românească, oferind comercianților sprijin și instrumente de creștere reală a afacerii lor.