Crama Domeniile Davidescu a înregistrat în 2024 o creștere de 24% a vânzărilor de vin pe piața din România, ajungând la o cifră de afaceri de 13,8 milioane lei, comparativ cu 11,1 milioane lei în 2023. Avansul vânzărilor de anul trecut a fost susținut de retail și de debutul vânzărilor în HoReCa.
Un alt factor determinant în avansul vânzărilor din 2024 a fost extinderea rețelei de distribuție și creșterea numărului de magazine în care vinurile companiei sunt disponibile, la peste 3000. În prezent, vinurile produse de Domeniile Davidescu se pot cumpăra din mari rețele comerciale (Auchan, Carrefour, Lidl, Mega Image, Metro, Profi, Selgros și Remarkt) și online (eMag, Freshful, Beicevrei, King).
Feteasca Neagră, sortimentul locomotivă pe piața din România, a avut la rândul ei o evoluție foarte bună. În același timp, vinurile spumante, deși o categorie mai mică în portofoliu, au înregistrat o ușoară creștere anul trecut.
Domeniile Davidescu este o afacere de familie, cu o tradiție de patru generații în domeniul viticol. Crama este situată în cea mai sudică zonă a Republicii Moldova, în apropiere de lacul Beleu, și beneficiază de tehnologii inovative și o linie de îmbuteliere italiană Bertolaso. Vinurile produse aici sunt vândute atât în România cât și pe piețele internaționale de pe trei continente.
CITEȘTE ȘI | Imoteca: Conceptul Fine&Country vine în România
Articolul Moldovenii de la Domeniile Davidescu au vândut vin de 13,8 milioane lei pe piața din România a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business