Apple a înregistrat o creştere a vânzărilor de iPhone în China în al doilea trimestru al anului, marcând prima revenire pe creştere anuală din ultimii doi ani, potrivit unui raport al Counterpoint Research, citat de CNBC.
Această evoluţie pozitivă vine într-un moment crucial pentru gigantul american, care încearcă să-şi redreseze activitatea pe una dintre cele mai importante pieţe la nivel global.
Conform datelor, vânzările de iPhone în China au crescut cu 8% faţă de anul trecut, în cele trei luni care s-au încheiat la 30 iunie. Este pentru prima oară din trimestrul al doilea al anului 2023 când Apple înregistrează o creştere în această regiune.
Această performanţă a fost susţinută de campaniile promoţionale din luna mai, în special pe platformele de comerţ electronic din China, care au aplicat discounturi pentru modelele iPhone 16 – cele mai recente dispozitive ale companiei. De asemenea, Apple a majorat preţurile oferite pentru programele de buy-back (trade-in), stimulând consumatorii să îşi înlocuiască telefoanele vechi.
”Ajustarea preţurilor făcută de Apple în luna mai a fost bine sincronizată şi bine primită de piaţă, fiind anunţată cu o săptămână înainte de festivalul de cumpărături 618”, a declarat Ethan Qi, director asociat la Counterpoint. Festivalul 618 are loc anual în iunie, fiind una dintre cele mai mari perioade de reduceri în comerţul online din China.