Pe măsură ce temperaturile au crescut vara aceasta, platforma Wolt a înregistrat o creștere semnificativă a activității de livrare, volumul comenzilor fiind cu aproximativ 20% mai mare, în cele mai călduroase zile ale lunii iulie.
Preparatele pe bază de carne de pasăre au rămas un element de bază, printre preferatele clienților numărându-se meniul Maxi McChicken, burgerul McPuișor cu castraveți murați, meniul Maxi Big Tasty, Chicken McNuggets, kebabul de curcan și cheeseburger.
Comenzile de înghețată și alte produse congelate au crescut cu până la 40%, la fel ca băuturile, inclusiv apa și sucurile reci, dar și produsele lactate precum laptele, iaurtul și brânza, fiecare categorie crescând cu până la 20%.
Zilele de joi și vineri au fost cele mai active din punct de vedere al comenzilor, cu vârfuri zilnice în intervalele 11:00–12:00 și 18:00–19:00. În timpul valului de căldură a crescut și volumul total al produselor vândute, cu aproximativ 15%.
Comandă record de aproape 18.000 lei
Cea mai mare valoare a unei singure comenzi a fost de 17.829 lei, fiind plasată la Yasser – restaurant libanez, iar cel mai activ client a fost un utilizator din București care a plasat 53 de comenzi de la 21 de locații diferite, majoritatea fast-food.
Locul al doilea ca activitate a revenit unui client din Brașov, care a plasat 42 de comenzi, 18 dintre ele de la cafenele, inclusiv 12 de la Starbucks și 6 de la Ted’s Coffee. Cel mai activ partener curier a realizat 1.335 de livrări cu motocicleta între 1 iunie și 15 iulie.
Articolul Comenzile prin platforma Wolt cresc în timpul valului de căldură a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business