Supermarketul online Sezamo raportează că 1 din 2 clienți comandă produse Ready to Eat (RTE) sau Ready to Cook (RTC). În prezent, sortimentația depășește 350 de articole, dintre care peste 50 sunt Ready to Cook.
În portofoliul Sezamo au intrat recent branduri precum Just Heat It, Tamar, El Tajine, Ciorbar, Crave Bites, Tocco D’Oro, Fru Fru, Dozz, Meat Shop by Citrin, iar supermarketul online a dezvoltat și rețete marca proprie, Pappudia, disponibile exclusiv pe platformă.
Sezamo continuă să își diversifice oferta și prin colaborări cu branduri din HoReCa. Parteneriatul cu City Grill a fost extins cu încă 7 articole, printre care vinete parmigiana, salata a la russe, șnițel în crustă panko, hummus cu muguri de pin și supe creme.
Supermarketul online oferă o selecție de peste 17.000 de produse care sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 metri pătrați situat în incinta CTPark din nordul Bucureștiului.
Articolul 1 din 2 clienți Sezamo comandă produse Ready to Eat sau Ready to Cook a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business