TAG investește peste 1 milion de euro în modernizarea rețelei de magazine

TAG, producător român de uniforme medicale, investește peste un milion de euro în modernizarea zonei de retail, compusă din 35 de puncte de vânzare amplasate în toată țara.

Magazinele TAG sunt amplasate în proximitatea spitalelor din 24 de orașe și sunt destinate atât personalului medical, cât și pacienților care au nevoie de produse pentru diagnosticare, ajutarea mobilității, îngrijire la domiciliu sau recuperare postoperatorie.

Programul de modernizare, cu un buget de aproximativ 30.000 de euro pentru fiecare magazin, acoperă reamenajarea completă a spațiilor, reorganizarea expunerii produselor și implementarea unui sistem digital (WMS) pentru gestionarea în timp real a stocurilor.

Noul concept include zone dedicate produselor tehnico-medicale pentru uz individual, alături de spații structurate pentru uniforme profesionale, articole ortopedice și produse pentru  îngrijirea pacientului.

Transformarea spațiilor comerciale a început deja în Deva, Craiova și Constanța, iar magazinele din cartierele bucureștene Cotroceni și Berceni, amplasate lângă spitalele Universitar și Bagdasar-Arseni, au fost recent modernizate.

Pentru anul viitor, TAG analizează deschiderea unei noi locații în Cluj-Napoca și explorează extinderea internațională, inclusiv o posibilă intrare pe piața din Viena. Compania evaluează, de asemenea, consolidarea canalelor de distribuție în Croația, Ungaria, Austria, Germania și Italia.

Articolul TAG investește peste 1 milion de euro în modernizarea rețelei de magazine a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business