Românii comandă din ce în ce mai mult superfoods și produse ready-to-eat

Datele Sezamo indică un interes în creștere cu 60% față de anul precedent pentru superfoods precum chia, spirulina, kale și afine, dar și pentru produse ready-to-eat cu profil nutrițional îmbunătățit.

Segmentul băuturilor probiotice continuă să se dezvolte, cu o creștere de 55% anul acesta, iar trendul „protein-everything” se extinde dincolo de zona de fitness către lactate, deserturi, paste fresh, produse plant-based și preparate gata de consum.

În 2025, interesul românilor pentru produsele private label de la Sezamo a crescut cu aproximativ 5% față de anul anterior. Portofoliul de produse proprii al companiei include în prezent 11 mărci private și aproape 400 de produse.

Datele Sezamo mai arată că aproximativ 4 din 10 coșuri includ cel puțin un produs ready-to-eat sau ready-to-cook. Interesul se concentrează în special pe preparate proaspete, realizate zilnic, precum supe, paste fresh, bowl-uri nutritive sau deserturi gata de servit.

Gusturile globale rămân un motor important de inspirație sub influența social media. Sezamo a început dezvoltarea subcategoriei fructe by-air încă de anul acesta, iar rezultatele au fost o creștere de peste 100%, în special pentru produse precum mango ataulfo, lychee, rambutan, pitahaya sau durian.

Supermarketul online oferă o selecție de peste 16.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată.

Articolul Românii comandă din ce în ce mai mult superfoods și produse ready-to-eat a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business