Kaufland a cheltuit 2,93 miliarde de euro cu furnizorii români pe parcursul anului, după ce în 2024 a colaborat cu 2.500 de furnizori locali de produse și servicii, iar peste 19.500 de produse din sortimentul alimentar sunt de proveniență locală.
Retailerul are 240 de produse bio marcă proprie, peste 570 de produse ecologice și peste 380 de produse vegane, dintre care 110 din marcă proprie, se arată în raportul de sustenabilitate al companiei aferent anului financiar 2024 (martie 2024 – februarie 2025).
La finalul anului financiar 2024, Kaufland a avut un total de peste 17.530 de angajați, dintre care peste 12.840 femei. Mai mult, rețeaua a integrat aproximativ 500 de angajați cu dizabilități prin programul A.C.C.E.S.
Compania a donat peste 191.444 kg produse către ONG-uri și bănci de alimente, cu o valoare totală de aproximativ 448.000 de euro și salvat peste 32.000 tone de alimente de la risipă în 2024, prin vânzare accelerată.
Investiții în mediu și reciclare
Investițiile pentru extinderea și întreținerea rețelei de automate de reciclare au depășit 1,96 milioane de euro. Kaufland are cea mai extinsă infrastructură de colectare separată din țară și a fost primul retailer cu o rețea națională de automate, încă din 2021.
În 2024, investițiile de 4,5 milioane euro în panouri fotovoltaice au dus la o reducere anuală a emisiilor CO₂ de peste 4.000 de tone. În plus, Kaufland achiziționează 100% din energia electrică din surse regenerabile.
Mai mult, pe parcursul anului financiar 2024, compania a investit peste 1 milion de euro în stații de încărcare pentru mașini electrice, iar 170 de magazine și cele două depozite au cel puțin o astfel de stație.
Articolul Kaufland a direcționat aproape 3 miliarde de euro către furnizori români a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business


