Compania Brand Management, activă pe piața de publicitate indoor, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 15 milioane de lei, în creștere cu aproape 40% față de nivelul de 10,8 milioane de lei în 2023, ca urmare a creșterii volumului de campanii implementate și a bugetelor alocate de branduri pentru promovarea în centrele comerciale.
„În 2024, publicitatea indoor a generat un interes crescut, bugetele alocate crescând, în medie, cu 20% față de anul anterior. Brand Management a derulat peste 400 de campanii în cele mai importante 10 orașe din România pentru mai mult de 250 de branduri naționale și internaționale,” a declarat Georgian Drăghici, Commercial Director, Brand Management.
Anul trecut, Brand Management a direcționat aproximativ 90% din investiții către dezvoltarea unei platforme de ultimă generație menită să optimizeze procesele și să îmbunătățească experiența clienților.
Până în 2030, volumul investițiilor anunțate de Brand Management va atinge un nivel de 50 milioane de lei. Până în prezent, în cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investiții totale de 25 milioane de lei, din care aproape jumătate au fost alocate scalării afacerii.
În 2025, compania va investi pentru a sprijini proprietarii de spații publicitare să obțină rezultate mai bune cu un efort redus și, totodată, pentru a diversifica canalele de comunicare ale brandurilor. Accentul va fi pus și pe integrarea de noi soluții digitale, precum ecranele digitale, pentru a răspunde cererii crescute din piață.