Altex România a anunțat detalii despre cea mai așteptată campanie de cumpărături a anului, Black Friday 2025, care va aduce o noutate majoră: includerea rețelei Brico Depot, intrată oficial în ecosistemul Altex începând cu luna octombrie.
Campania se va desfășura pe o perioadă generoasă de trei săptămâni, între 30 octombrie și 19 noiembrie, și va include ofertele celor trei branduri: Altex, Media Galaxy și Brico Depot.
Sinergii și cumpărături inteligente
Oficialii Altex au confirmat că se lucrează intens la sinergiile dintre cele două companii, iar succesul campaniei de Black Friday din 2024 este un indicator pozitiv și pentru așteptările din 2025.
Brico Depot va rămâne un brand de referință în sectorul bricolajului, construcțiilor și amenajărilor interioare, oferind soluții pentru proiectele de casă și grădină, dar va beneficia de infrastructura și expertiza grupului Altex.
Raul Filip, Director Adjunct Altex România, a subliniat că evenimentul este o „oportunitate de a face cumpărături inteligente – cu reduceri consistente” la o varietate mare de produse.
Vezi și Altex România preia compania de bricolaj Brico Dépôt România
„Am investit într-un nou sistem informatic care ne ajută să lucrăm mai eficient și să oferim o experiență de cumpărături mai rapidă și mai simplă, indiferent de canalul ales,” a declarat Raul Filip.
Acces exclusiv și stocuri suficiente
Campania de Black Friday va fi dinamică, cu oferte care se actualizează săptămânal. Pentru a beneficia la maximum de promoții, Altex recomandă clienților să își creeze liste de produse favorite în aplicație sau pe website.
Un avantaj major pentru utilizatorii de telefoane este faptul că produsele incluse în campanie vor fi disponibile mai devreme în aplicația mobilă Altex, oferindu-le acestora acces exclusiv la reduceri.
Altex a asigurat clienții că vor exista stocuri suficiente pentru fiecare săptămână a campaniei, eliminând astfel grija că produsele se vor epuiza în primele minute.
Clienții vor putea profita de aceleași oferte atât online, cât și în magazinele fizice. Canalele de vânzare oferă avantaje specifice, de la livrare rapidă (inclusiv livrare cu doi oameni la electrocasnicele mari, până la casa clientului), la posibilitatea de a testa produsele și de a primi consultanță personalizată în magazine.
Opțiunile de plată includ achiziția în rate, fie fără dobândă prin cardurile de cumpărături ale băncilor partenere, fie prin serviciul de finanțare Credex, disponibil atât online, cât și fizic.