DANA, prima asistentă AI dedicată serviciilor de curierat din România

DANA este un sistem automatizat, bazat pe algoritmi, construit pentru a înțelege solicitările clienților eAWB și pentru a oferi răspunsuri rapide. Sistemul a fost testat în ultima lună, perioadă în care a gestionat în mod complet 40% din totalul cazurilor de servicii de suport solicitate de clienții eAWB.

Până în septembrie, compania estimează că acest procent va ajunge la 80%. În prezent, timpul de răspuns la solicitări a fost redus cu 90%, iar aproximativ 35% dintre solicitări sunt rezolvate chiar de la primul mesaj transmis de client.

Asistenta AI identifică tipul de utilizator, recunoaște contextul solicitării și oferă soluții. În funcție de tipul situației, interacțiunea este direcționată către unul dintre cei patru agenți virtuali specializați.

Aceștia gestionează problemele legate de ridicarea sau livrarea coletului, problemele tehnice legate de utilizarea platformei, situațiile speciale și oferă asistență comercială pentru alegerea serviciului de curierat.

Potrivit datelor din perioada de testare, 50% din solicitări sunt rezolvate în cel mult trei mesaje. În cazul în care o situație nu poate fi rezolvată automat, DANA redirecționează utilizatorul către un operator uman. În prezent, doar aproximativ 5% din tichetele de suport necesită intervenție manuală.

Recent, eAWB a lansat noua sa platformă, construită integral cu inteligență artificială (AI). Lansată la aprilie 2024,platforma a ajuns la peste 50.000 de utilizatori activi. eAWB vizează afaceri de 2 milioane euro în următoarele 12 luni.

Articolul DANA, prima asistentă AI dedicată serviciilor de curierat din România a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business