Frățică este o bere blondă, fiind disponibilă într-o varietate de formate pentru a răspunde diferitelor ocazii de consum: doza de 0,5L cu alcool 4%, doza de 0,5L fără alcool și PET-ul de 2L cu alcool 4%.
Numele Fratică este unul autentic românesc, subliniind originea locală a produsului, iar berea este disponibilă exclusiv în rețeaua Auchan în toate unitățile, de la hipermarketuri și supermarketuri, până la magazinele de proximitate MyAuchan, inclusiv din stațiile Petrom, magazinele ATAC Hiper Discount, precum și online.
Pe rafturile hipermarketurilor Auchan se regăsesc aprox. 50.000 de produse, din care circa 1.300 sunt produse alimentare marcă proprie. Din acestea, peste 1.000 sunt produse în România, cu producători locali. Mai mult, Auchan a dezvoltat până în prezent peste 90 de filiere de produse agro-alimentare românești, respectiv colaborări pe termen lung cu 50 de producători locali.
CITEȘTE ȘI | Târg de bere la Auchan
Articolul De 1 mai, Auchan lansează berea marcă proprie Frățică, produsă local a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business