Destinația turistică România își consolidează prezența în Regatul Unit prin participarea la World Travel Market Londra și campania OOH de promovare pe autobuzele din principalele orașe britanice

Ministerul Economiei,Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinație turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internațional de turism „World Travel Market” (WTM) și printr-o campanie outdoor (OOH) desfășurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. Aceste inițiative se desfășoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, și sunt […]

Articolul Destinația turistică România își consolidează prezența în Regatul Unit prin participarea la World Travel Market Londra și campania OOH de promovare pe autobuzele din principalele orașe britanice a fost publicat prima dată în Curierul National.

Crăciunul în era consumerismului: cum te afectează și ce poți să faci acum

De la începutul lunii decembrie, pare că toată lumea intră într-o frenezie. Pe măsură ce trece timpul, decorațiunile de...