Ecovent, companie românească specializată în soluții pentru calitatea aerului din interior, lansează brandul propriu Evoair, dezvoltat în urma unei investiții inițiale de peste 1 milion de euro.
Portofoliul de start include peste 40 de produse, dezumidificatoare de mici și mari dimensiuni, purificatoare de aer, umidificatoare și ventilatoare turn multifuncționale. Produsele Evoair se poziționează în segmentul affordable premium, cu prețuri între 150 și 3.000 lei.
Printre produse se numără dezumidificatoarele compacte (300-1.000 ml/24h), cu design modern și lumină ambientală sau dezumidificatoarele smart (10–20 l/24h) cu Wi-Fi, ionizare, lampă UV și funcție de uscare a rufelor.
Sunt disponibile și purificatoare de aer cu filtre True HEPA (filtrare de până la 99,97%) și filtru de carbon activ, plus lumină ambientală și lampă UV pentru sterilizarea filtrului sau umidificatoare cu senzor de umiditate.
Fondată în 2017, Ecovent a înregistrat o cifră de afaceri de 6,4 milioane euro anul trecut, în creștere cu 66% față de 2023, iar pentru 2025 compania își propune atingerea pragului de 10 milioane euro.
Ecovent este distribuitor oficial pentru producători consacrați precum Prana, Dantherm, Wanas Combo, Levoi, Dreo (lider mondial în categoria ventilatoarelor turn) și Jisulife (brandul nr. 1 global în ventilatoare portabile).
Piața soluțiilor de ventilație cu recuperare de căldură din România a crescut accelerat în ultimii ani, estimată la 15–20% anual, pe fondul reglementărilor nZEB și al interesului crescut pentru calitatea aerului din locuințe.
Articolul Evoair, un nou brand românesc de soluții pentru calitatea aerului din interior a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business