FURLA a inaugurat prima locație din afara capitalei în Palas Iași. Urmează două unități în RIVUS Cluj

Brandul italian de lux FURLA își consolidează prezența în România prin deschiderea unor noi magazine în locații ale grupului IULIUS. În 11 martie 2025, FURLA a inaugurat un magazin în ansamblul Palas Iași. La Cluj-Napoca, brandul va fi prezent în proiectul RIVUS, cu o unitate monobrand și cel mai nou concept multibrand, MAMAQUILLA.

Produsele Furla sunt cunoscute pentru liniile minimaliste și paleta variată de culori, care combină clasicul artizanatului italian cu tendințele actuale și designul inovator. Prestigiosul brand a fost creat în Bologna, Italia, de către Aldo Furlanetto, în 1927.

Începând din 1970, FURLA s-a extins în întreaga lume. În prezent, are o rețea de peste 1.600 de puncte de vânzare la nivel global, dintre care 1.200 sunt magazine multibrand. Rețeaua monobrand se află în 100 de țări, incluzând 223 de magazine (128 magazine proprii, 95 outlet-uri, 114 francize și 39 locații în travel retail).

Proiectul Palas Iași înglobează o zonă de retail de peste 63.000 mp, cu 270 de magazine, 20 de restaurante cu specific internațional, un centru de evenimente, un parc, un patinoar și 7 clădiri office clasa A. Recent, IULIUS a anunţat că lucrează cu biroul de arhitectură Foster+Partners pentru reconfigurarea ansamblului Palas, care se va extinde cu 80.000 mp.

Proiectul de reconversie urbană RIVUS este o investiție de peste 500 milioane de euro a companiilor IULIUS şi Atterbury Europe, prin intermediul căreia va fi redată comunității o fostă zonă industrială nevalorificată de 14 hectare. Proiectul va include cea mai mare zonă de retail din țară, de peste 145.000 mp suprafață închiriabilă.

CITEȘTE ȘI | JQ Development lansează Collection 10, un proiect de vile de lux

Articolul FURLA a inaugurat prima locație din afara capitalei în Palas Iași. Urmează două unități în RIVUS Cluj a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business