Lidl prelungește în septembrie campania de absorbție a creșterii TVA la produsele de bază

Retailerul german Lidl, liderul pieței de comerț alimentar din România după cifra de afaceri în 2024, anunță prelungirea campaniei prin care acoperă temporar creșterea TVA la o selecție de produse alimentare și nealimentare de bază. Măsura, aplicată inițial în luna august, va continua și în septembrie, potrivit oficialilor companiei.

Prețuri menținute pentru produse esențiale

Campania vizează produse precum carne, lactate, fructe și legume, ulei, ouă și articole pentru igienă casnică. Lidl a decis să nu majoreze prețurile la aceste produse, în ciuda creșterii cotei de TVA la 11%, ca parte a strategiei de a oferi „produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț”.

Vezi și Lidl aduce pe raft 5 tipuri de pepeni românești: un sezon dificil, dar susținut de producători locali

„Am prelungit perioada de desfășurare pentru campanie, și o vom avea și în luna septembrie. Campania a fost bine primită de clienții noștri și avem o selecție extinsă de produse de bază”, au transmis reprezentanții Lidl.

Exemple de prețuri menținute

În luna august, Lidl a menținut prețuri fixe pentru produse precum:

  • mălai 1 kg – 1,99 lei
  • lapte proaspăt 1 L (1,5% grăsime) – 4,39 lei
  • ulei 1 L – 6,99 lei și 7,49 lei
  • cofraj de 10 ouă M – 9,49 lei
  • smântână 12% 1 kg – 10,39 lei

Lidl România: peste 370 de magazine și 13.000 de angajați

Lidl, parte a grupului Schwarz din Germania, operează peste 12.600 de magazine în 31 de țări. În România, compania are peste 370 de magazine și 6 centre logistice, cu aproximativ 13.000 de angajați.

Articolul Lidl prelungește în septembrie campania de absorbție a creșterii TVA la produsele de bază apare prima dată în Agroteca.