Un procent de 33% dintre români spun că au cumpărat articole vestimentare prin intermediul platformelor Shein, Temu sau Boohoo anul trecut, pe când 62% neagă acest lucru, arată un sondaj GLAMI.
Metodele de plată favorite ale românilor pot explica această situație. Concret, 62% dintre respondenți încă aleg să plătească la livrare și doar 22% aleg să plătească online, iar 16% decid pe moment.
Întrebați ce părere au despre fast fashion, 37% dintre respondenți au afirmat că sunt de acord cu acest curent, atâta timp cât este accesibil. Pe de altă parte, 31% dintre ei evită să facă astfel de cumpărături din cauza calității.
Alți 9% dintre cei chestionați conștientizează problemele de mediu implicate, însă nu au suficiente resurse financiare pentru a face achiziții din alte locuri. În final, aproape 17% dintre respondenți nu au o părere.
Lista criteriilor importante în alegerea magazinelor online pentru achiziția de articole fashion include reducerile la brandurile preferate (44%), calitatea (38%), livrarea gratuită la domiciliu (29%).
Urmează informațiile despre mărimile și modelele disponibile (27%), posibilitatea de a plăti la livrare (26%), interacțiunile anterioare (22%), prețurile mici (22%), livrarea rapidă (21%), serviciile de suport oferite clienților (11%) sau perioada îndelungată pentru retur gratuit (10%).
CITEȘTE ȘI: Carrefour lansează noua colecție de haine TeX
Articolul O treime dintre români spun că au cumpărat online de pe Shein, Temu sau Boohoo a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business