Peste 4.200 de reclamații primite de ANCOM în 2024 de la utilizatorii de servicii de comunicații electronice, servicii poștale și servicii digitale

În 2024, Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a primit 4.123 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și poștale, 63% dintre acestea fiind legate de sectorul comunicațiilor electronice și 30% de serviciile poștale. În plus, Autoritatea a primit aproximativ 80 de reclamații privind serviciile digitale. Servicii de comunicații electronice […]

Articolul Peste 4.200 de reclamații primite de ANCOM în 2024 de la utilizatorii de servicii de comunicații electronice, servicii poștale și servicii digitale a fost publicat prima dată în Curierul National.

LOVITURĂ! Rapid l-a transferat pe Elvir Koljic de la Universitatea Craiova

Rapid București a reușit o lovitură pe piața transferurilor după ce l-a luat pe atacantul bosniac Elvir Koljic de...