Proiectul RIVUS Cluj-Napoca va avea ca ancoră un nou concept de hipermarket Auchan

Auchan pregătește pentru RIVUS Cluj-Napoca un nou concept de hipermarket, cu o suprafață de aproximativ 6.000 mp și un format inovator, adaptat amplasării centrale și viziunii proiectului mixed-use.

Noul hipermarket Auchan RIVUS marchează o premieră în rețea, fiind proiectat ca un concept store – un format de nouă generație, revizuit și adaptat profilului clienților care vor frecventa acest proiect. În oferta magazinului se va găsi un sortiment extins de produse bio, eco și pentru o alimentație sănătoasă, un nou concept de florărie, zonă de servit masa și produse take-away.

RIVUS Cluj-Napoca va include cea mai mare suprafață închiriabilă de retail din țară, de 145.000 mp, precum și spații de birouri premium și soluții culturale, de entertainment și edutainment în premieră, dar și o grădină generoasă, creată de la zero, cu suprafața de peste 5 hectare.

Proiectul va integra și două clădiri de pe vechiul sit industrial, singurele expertizate ca având valoare ambientală și posibil de valorificat în siguranță. Clădirea administrativă din cărămidă roșie și o hală cu acoperiș tip arcade vor fi restaurate și vor primi noi funcțiuni, culturale și antreprenoriale.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

RIVUS va găzdui un centru de live arts și o sală de spectacole, primele dintr-un proiect real-estate, Fresh Market pentru producătorii autohtoni, peste 400 de magazine, inclusiv premiere regionale și naționale, centre de entertainment pentru toate vârstele.

Retailerul francez Auchan este un partener tradițional al IULIUS, fiind prezent în majoritatea proiectelor grupului: Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Suceava și Iulius Mall Cluj, Family Market Bucium și Family Market Miroslava.

În 2024, Auchan a aniversat 18 ani de prezență în România, devenind una dintre cele mai extinse rețele multi-format, cu peste 440 de magazine la nivel național și o medie zilnică de peste 350.000 de clienți.

CITEȘTE ȘI: Auchan deschide cel mai mare hipermarket din Transilvania

Articolul Proiectul RIVUS Cluj-Napoca va avea ca ancoră un nou concept de hipermarket Auchan a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business

 De ce crede Crin Antonescu că Diana Șoșoacă este o persoană inteligentă

Crin Antonescu,a afirmat că senatoarea Diana Șoșoacă este o persoană inteligentă pentru că se poate ”strecura printre oportunități ”....