Renault Group a vândut 2,26 milioane vehicule la nivel global, anul trecut

Renault Group a vândut, n 2024, 2.264.815 vehicule la nivel global, cu 1,3% mai multe faţă de 2023. În acest an, grupul va lansa 7 noi modele. De asemenea, în 2024, Dacia a vândut 676.340 de vehicule la nivel mondial, în creştere cu 2,7% faţă de 2023.

”În 2024, Renault Group a vândut 2.264.815 vehicule la nivel global (+1,3% vs. 2023): Renault: 1.577.351 vehicule (+1,8% vs. 2023); Dacia: 676.340 vehicule (+ 2,7% vs. 2023), Alpine: 4.585 vehicule (+5,9% vs. 2023)”, anunţă grupul.

În Europa, Renault Group a înregistrat o creştere a vânzărilor de 3,5%, dublă faţă de cea a pieţei. Cu 1.599.051 unităţi vândute, Renault Group se află pe podiumul constructorilor auto de pe continent. Modelul Dacia Sandero este cel mai vândut vehicul pe toate canalele de distribuţie.

În afara Europei, bazându-se pe strategia International Game Plan, marca Renault a înregistrat o creştere a vânzărilor în Brazilia (+10,3%), datorită modelului Kardian, şi în Coreea de Sud (+80,6%), datorită lansării modelului Grand Koleos, primul vehicul al noii entităţi Renault Korea.

- Publicitate -Domeniile Ostrov

Vânzările către clienţii de retail în Europa reprezintă peste 63% din vânzările Grupului (+ 21 puncte procentuale vs. media pieţei) cu 4 modele în top 10 în această categorie (Sandero, Duster, Clio şi Captur).

Vânzările în segmentul C şi în segmentele superioare în Europa reprezintă 30% din vânzările Grupului. Marca Renault a lansat modelele: Scenic E-Tech, Symbioz şi Rafale, în timp ce Dacia a dezvăluit Bigster la Salonul Auto de la Paris.

34,7% din vânzările Renault Group din Europa sunt modele electrificate (+ 7,5 puncte procentuale vs. 2023).

Vânzările de vehicule hibride au crescut cu 45%, reprezentând acum 25,5% din vânzările totale ale Grupului (+ 7,5 puncte procentuale vs. 2023). Marca Renault îşi consolidează poziţia a doua în Europa cu 40% vehicule hibride din totalul vânzărilor de maşini termice.

Vehiculele electrice au reprezentat 9% din vânzările Renault Group într-un an al tranziţiei în ceea ce priveşte gama de modele. Acest lucru se reflectă deja în mixul din trimestrul al patrulea, care reprezintă peste 12% din totalul vânzărilor, cu aproape 5 puncte procentuale mai mult decât în restul anului. În cazul mărcii Renault, vehiculele electrice reprezintă 13% din totalul vânzărilor. Lansat în luna octombrie, Renault 5 E-Tech a fost cea mai vândută maşină electrică pe piaţa franceză în noiembrie şi decembrie.

Românii pun un accent tot mai mare pe produsele cosmetice naturale – 45% le consideră esențiale

Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research explorează comportamentele și preferințele consumatorilor români...