Sphera Franchise Group accelerează investițiile în 2025 și alocă un buget de aproximativ 100 milioane lei pentru dezvoltare, mai mare cu 71,2% față de anul anterior. Suma va acoperi extinderea rețelei cu noi restaurante, precum și investiții în modernizarea celor existente și digitalizare.
Astfel, grupul Sphera a planificat pentru anul acesta deschiderea a 13 unități noi, respectiv 4 restaurante KFC și un Taco Bell în România, o unitate KFC în Republica Moldova, precum și 3 restaurate KFC și 4 unități Cioccolatitaliani în Italia.
Compania vizează vânzări de peste 1,73 miliarde lei în restaurante, mai mari cu 12,1% față de 2024, susținute atât de evoluția pozitivă a veniturilor restaurantelor existente, cât și de extinderea rețelei cu noi unități. Sunt estimate îmbunătăți semnificative ale indicatorilor de profitabilitate, cu un avans de 8,2% al profitului net, până la 105,2 milioane lei.
Cheltuielile cu materiile prime și ingredientele sunt estimate să se majoreze cu 9,6%, sub ritmul de creștere al vânzărilor. Ponderea cheltuielilor generale și administrative în totalul vânzărilor va fi ușor mai mică în 2025 comparativ cu 2024, de 3,8%.
Sphera Franchise Group operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut, Taco Bell în România și KFC în Republica Moldova și în anumite regiuni din Italia. Grupul deține peste 170 de restaurante pe cele trei piețe și are aproximativ 5.000 de angajați.
CITEȘTE ȘI | KFC a deschis un Drive-Thru lângă Sun Plaza
Articolul Sphera Franchise Group alocă 100 milioane lei pentru dezvoltare în 2025 a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business