Munch, aplicația numărul unu în lupta împotriva risipei alimentare în Ungaria, Cehia și Slovacia, a fuzionat cu Bonapp, liderul din România. Compania reunește acum o echipă de aproape 100 membri și a generat venituri totale de 7,5 milioane euro în 2024.
Fuziunea combină leadershipul european al Munch în trei țări cu poziția solidă a Bonapp pe piața din România, rezultând într-o platformă unificată cu peste 3,5 milioane de descărcări ale aplicației și un total de 6000 de locații partenere. Atât Munch, cât și Bonapp, urmăresc să conecteze consumatorii cu HoReCa și retaileri care oferă alimente excedentare la reduceri semnificative.
Aplicațiile mobile Munch și Bonapp permit utilizatorilor să achiziționeze produse de calitate care se apropie de data expirării la reduceri de 50% sau mai mult, ajutând retailerii să reducă risipa și să își crească veniturile.
Doar în 2024, prin aplicațiile lor mobile, Munch și Bonapp au salvat împreună aproape 3.000 de tone de alimente care ar fi fost aruncate. Fondatorii plănuiesc să se extindă în noi piețe în 2025, inclusiv în Bulgaria, Croația, Grecia, Serbia și Slovenia.
Munch a fost fondată în 2020 de antreprenorii Albert Wettstein, Bence Zwecker, Botond Zsoldos și Kirill Perepelica, iar în 2022 și-a extins aria de acoperire prin expansiunea în Slovacia și fuzionarea cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni. Bonapp a fost fondată în 2021 de antreprenorii Diego Roy de Lachaise, Grégoire Vigroux și Luka Zivkovic.
CITEȘTE ȘI: Agta Record a intrat pe piața ușilor automate din România
Articolul Startupurile Munch și Bonapp, care luptă împotriva risipei alimentare, fuzionează a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business