Wendy’s, unul dintre cele mai cunoscute branduri de restaurante fast-food din lume, a deschis locația din Mega Mall Bucureşti. Este a doua unitate din România, după cea inaugurată săptămâna trecută în noul Moldova Mall Iași.
Pentru a marca momentul lansării, Wendy poartă o ie tradiţională, lucrată manual, într-un decor inspirat din motive locale autentice. Acest logo în ediţie limitată se regăseşte şi pe ambalaje, produse integral în România.
Meniul este adaptat la gusturile autohtone și include burgerii pătraţi din carne proaspătă, sandvişurile şi nuggets-urile din pui, Baconator și desertul Frosty. Compania foloseşte carne de vită românească, piept de pui întreg, cartofi, salată, roşii, lapte pentru îngheţată, produse pe plan local, iar toate produsele sunt preparate pe loc.
John şi Kathryn Chayka, reprezentanţii JKC Capital şi deținătorii francizei Wendy’s în România au planificat investiţii de cel puţin 200 milioane dolari pentru a deschide 100 de restaurante quick-service în mai multe localităţi din țară, locaţii în care vor fi angajate în total peste 5.000 de persoane.
CITEȘTE ȘI | Brow Bar & More, salon dedicat sprâncenelor, deschis în Mega Mall
Articolul Wendy’s a deschis în București. Brandul vine cu un logo reinterpretat pentru piaţa locală a fost publicat prima dată în Money Buzz! • Știri Economice, Știri Financiare, Știri Business